Followers

SKOR PEMARKAHAN LAMPIRAN 1.6

DOWNLOAD DISINI
Skor Pemakahan untuk Laporan Prestasi Bulanan
1.Perkhidmatan Kebersihan Bangunan Dan Kawasan
2.Perkhidmatan Kawalan Keselamatan
3.Perkhidmatan Bekalan Makanan Bermasak
                     Skor                               Ciri Skor                    Gred Skor
                     
1
*Tidak menepati spesifikasi perkhidmatan dan tiada komitmen untuk mengambil langkah penambahbaikan terhadap kesalahan yang dilakukan.
*Kontraktor tidak bersikap responsif terhadap aduan yang dikemukakan.
                      Lemah
                       2 *kerapkali berlaku penyimpangan terhadap spesifikasi perkhidmatan dan kurang mengambil komitmen serta langkah pembetulan dan penambahbaikan terhadap kesalahan yang dilakukan.
*Kontraktor kurang bersikap responsif terhadap aduan yang dikemukan.
           Tidak Memuaskan
                       3 *terdapat sedikit penyimpangan dan ianya tidak menjejaskan kualiti perkhidmatan seperti yang dikehendaki di dalam syarat/terma kontrak.Selain itu,ada komitmen untuk melaksanakan langkah pembetulan dan penambahbaikan terhadap kesalahan yang dilakukan.
*Kontraktor bersikap responsif terhadap aduan yang dikemukan.
                 Sederhana
                       4. *tahap perkhidmatan yang diberikan adalah sentiasa menepati spesifikasi yang telah ditetapkan dalam syarat/terma kontrak.Sentiasa memberikan kualiti perkhidmatan yang baik.
*kontraktor sentiasa bersikap responsif terhadap aduan yang dikemukakan.
                     Baik
                       5 *tahap perkhidmatan yang diberikan sentiasa menepati spesifikasi perkhidmatan yang telah ditetapkan dalam syarat/terma kontrak dan kerapkali melangkaui ekspektasi pelanggan.Proaktif dan komited melaksanakan perkhidmatan dengan cemerlang.
*Kontraktor tidak pernah gagal mengambil tindakan serta merta terhadap sebarang aduan.
                Cemerlang
Tag : KEWANGAN
Back To Top